Техніка JCB має масу можливостей та особливостей, про які ви навіть і не підозрювали! Це не дивно, оскільки в різній техніці є певні секрети і тонкощі, про які можна дізнатися, тільки якщо уважно вивчити інструкцію. Щоб техніка могла видати максимум своїх можливостей, слід гранично уважно вивчити рекомендації. Розберемо деякі цікаві функції екскаваторів-навантажувачів JCB, які будуть дуже корисними і про які можливо ви навіть не знали.
1.Кнопка відключення трансмісії

2.Перемикач приводу коліс 2/4


У машині є спеціальна система перемикання приводу провідних коліс. За допомогою цього приводу можна керувати режимом поїздки – для доріг загального користування або для бездоріжжя. Управління проводиться перемикачами C і B для певних режимів — спалахне відповідне зображення. В цілому, на трасі, при вільному русі така функція надає можливість мінімізувати витрати пального, а при роботі на об’єкті посилити потужність та продуктивність машини. Для машин із приводом на 4 колеса необхідно звертати увагу на показник A на панелі.
3.Перемикання режиму стаціонарного гальмування

Оператор може вибрати три режими роботи системи (на зображенні – перемикач C):
- Хід та гальмування на двох колесах по черзі (позиція перемикача на 2). Цей варіант підходить при русі на шосе або іншим дорогам, які мають щільне покриття.
- Двоколісна активність (позиція перемикача на 3). Це означає, що при виборі такої позиції процес гальмування буде розрахований на два колеса відразу.
- Гальмування на чотири колеса (позиція 4). В цьому випадку гальмівна система спрацьовує на всі колеса одночасно. Цей варіант використовується для роботи машини в складних умовах, наприклад, у бруді, або на нерівній місцевості.
4.Гідрорегулятор швидкості HSC

Кнопка регулювання HSC — це варіант для контролю та подачі гідравлічної рідини в бак від гідравлічного насоса (регулятор C). Система має два варіанти – для навантаження, або ж для копання. Таким чином, машина забезпечує в цьому режимі максимальну продуктивність і максимальну швидкість при пересуванні.
Для використання подібної функції слід встановити перемикач у відповідне положення (перемикач C у положення «ВКЛ»). У режимі руху шосейною дорогою – функція повинна бути включена за допомогою спеціальної кнопки. Для вимкнення подачі рідини для гальмівної гідравліки необхідно буде вимкнути цю функцію (кнопка D у положенні «ВКЛ») на потрібний час, наприклад, під час підйому на насип.
5.Повернення ковша в режим копання

Цей режим дає можливість керувати переднім ковшем в автоматичному режимі для його перестановки із положення вивантаження у положення копання. Цей режим дає можливість максимально швидко забезпечити подібний маневр, що заощаджує час та полегшує роботу оператора. Таким чином, можна буде не тільки збільшити швидкість роботи техніки, а й збільшити продуктивність.
Режим активується натисканням перемикача (на зображенні перемикач A необхідно повернути в положення «ВКЛ») у режим копання (засвітиться відповідний індикатор). Важіль керування при цьому необхідно потягнути вліво до упору – після фіксації він залишиться в такому ж положенні, а ківш зробить маневр і займе позицію для початку копання. Важіль при цьому автоматично вийде з блокування та перейде до центрального положення. Оператору не потрібно буде робити жодних додаткових дій. Після роботи перемикач слід встановити у положення «ВИКЛ».
Таким чином, ви зможете використовувати техніку так, як вам потрібно, але при цьому зможете користуватися додатковими перевагами. В цілому, інструкція з експлуатації техніки завжди зможе допомогти освоїти роботу будь-якого агрегату, але якщо вам знадобиться допомога – звертайтеся в нашу компанію. Консультанти готові розповісти про всі деталі щодо використання екскаваторів і навантажувачів.