Hohan N7G и A7 — це великотоннажні самоскиди марки HOWO. Вони виготовляються китайською компанією Sinotruk, яка на 25% належить німецькому концерну MAN. Обидва автомобілі випускаються на однаковому шасі, представленому у двох версіях: тривісний, з колісною формулою 6×4, та чотиривісний, з конфігурацією 8×4.

Основна сфера застосування цих вантажівок – транспортування сипких матеріалів у гірничій справі та при будівельних роботах. Залежно від модифікації вантажопідйомність Hohan N7G складає 25,1 або 33,1 тонни, а HOWO A7 — від 25 до 31 тонни.

1. Передня підвіска

передня підвіска

На передніх осях як Hohan N7G, і A7 встановлюється керований міст, розрахований на навантаження до 9 тонн. Він передбачає наявність залежної підвіски на поздовжніх ресорах, що працюють спільно з гідравлічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стійкості. Між листами ресор прокладено антифрикційні проставки, що знижують рівень шуму та сприяють збільшенню ресурсу вузла.

Незалежно від комплектації на HF9 встановлюються лише дискові гальма. Це свого часу дозволило HOWO A7 стати першою китайською важкою вантажівкою з такими гальмівними механізмами на передній осі.

2. Диски та шини

диски та шини

HOWO Hohan N7G та HOWO A7 оснащуються однаковими сталевими штампованими дисками під безкамерні шини з параметрами 315/80 R 22.5. В якості альтернативи можливе встановлення коліс з камерами та покришками розмірністю 12.00R20.

3. Бічні захисні пристрої

бічні захисні пристрої

З обох бортів самоскидів Hohan N7G і HOWO A7 розташовані відбійники, що запобігають закочуванням легкового автомобіля під раму вантажівки при бічних зіткненнях. Захист повною мірою відповідає міжнародним вимогам до конструкцій цього типу.

4. Трансмісія

трансмісія

HOWO Hohan N7G оснащується виключно 12-швидкісною механічною коробкою передач. Для HOWO A7 доступна як 10-ступінчаста МКПП з ручним управлінням, так і 16-діапазонна автоматизована механічна трансмісія SmartShift AMT. Момент від силового агрегату до задніх мостів передається через карданний вал, який Hohan N7G і A7 однаковий.

5. Задня підвіска

задня підвіска

Ззаду на обох вантажівках HOWO застосована залежна ресорно-балансирна підвіска зі стабілізатором поперечної стійкості. Максимальне навантаження, на яке розраховано задній візок і в Hohan N7G, і в A7 — 32 тонни, по 16 тонн на кожен міст.

6. Задній міст

задній міст

В я кості ведучих на самоскидах HOWO використовуються здвоєні мости АС16. Вони розроблені спеціально для техніки, що експлуатується у важких умовах, у тому числі на бездоріжжі та на будівельних майданчиках.

В основі мосту лежить трисекційний цільнолитий кожух, що відрізняється широким перетином. Виконані як єдине ціле із задньою кришкою картера редуктора майданчика опор ресор мають збільшену жорсткість за рахунок великої товщини стінок кожуха. Завдяки цим особливостям для АС16 характерна висока здатність, що несе.

У мостах HOWO Hohan N7G та A7 застосовується двоступінчастий редуктор з передавальним числом головної пари 4,77 або 5,45. Передбачено блокування міжосьового та міжколісних диференціалів.

7. Рама

рама

Шасі вантажівок Hohan N7G і A7 базується на одній і тій самій рамі лонжеронного типу. Вона виготовляється із високоміцної сталі. Межа її міцності на розтяг дорівнює більш ніж 820 МПа. Нова геометрія та передові матеріали дозволили зробити шасі на 100 кг легшим у порівнянні з конструкцією, що застосовувалася для самоскидів HOWO попереднього покоління. Завдяки цьому було підвищено корисне навантаження.

8. Розміри рами

розміри рами

Основа нової рами вантажівок HOWO – поздовжні балки, з’єднані U-подібними поперечками, розміри яких досягають 300×90×8 мм. Така структура наділяє конструкцію підвищеною міцністю та жорсткістю, що сприяє збільшенню надійності та стійкості шасі.

9. Кабіна та передній бампер

кабіна та передній бампер

Стандартна кабіна для HOWO A7 – це двомісна A7-W, що відрізняється низькою підлогою та плоским дахом. Її дизайн розроблений Sinotruck разом із знаменитою італійською компанією Italdesign Giugiaro. За сидіннями передбачено одне спальне місце.

Для самоскидів з колісною формулою 6×4 є також укорочена модифікація A7-B, в якій немає «спальника». Кабіна кріпиться до шасі у чотирьох точках через пневматичну підвіску з посиленими похилими амортизаторами та обладнана електричним підйомником.

HOWO Hohan N7G оснащується кабіною лише стандартної довжини, наділеної оригінальним дизайном. Добре помітні відмінності від кабіни A7 — більші і рельєфні ґрати радіатора, піднята лінія скління.

Кромка переднього бампера Hohan N7G розташовується вище, ніж у A7, тому ризик пошкодити його при пересуванні по бездоріжжю менший. Але протипідкатний брус у N7G розташований нижче, дещо знижуючи кут в’їзду. A7 передній захисний пристрій ховається за декоративним бампером.

10. Задній захисний пристрій

задній захисний пристрій

Як бічний, так і задній захист у обох самоскидів HOWO не відрізняються. Для підвищення помітності відбійники контрастно пофарбовані смугами червоного і білого кольорів, що чергуються, що відповідає стандартам сигнальної розмітки.

11. Задні ресори

задні ресори

Листові ресори задньої балансирної підвіски Hohan N7G такі ж, як у A7. Кожна з них складається із 12 аркушів. Ресори для HOWO у зборі поставляються як запасні частини.

12. Двигун

двигуни

HOWO A7 комплектується рядним шестициліндровим дизельним двигуном D10. Залежно від модифікації, його потужність становить від 270 до 380 к. с. (199-279 кВт), а крутний момент – 1560-1590 Н · м при 1200-1500 об / хв. Двигун має робочий об’єм 9,7 літра, оснащений упорскуванням Common Rail від BOSCH та турбонаддувом з інтеркулером. Силові агрегати самоскидів, що випускаються зараз, відповідають нормам стандарту Євро-5. Однак раніше на A7 встановлювали двигуни D10, що відповідають Євро-3 та Євро-4.

HOWO Hohan N7G належить турбодизель MC 11. Він створений на основі двигуна MAN серії D20. Розташовані в ряд шість циліндрів мають загальний об’єм 10,5 літра. Агрегат видає 400 к. с. (294 кВт) потужності та 1900 Н•м моменту при 1000–1400 об/хв. Як і більшість сучасних дизельних моторів, MC 11 обладнаний Common Rail і відповідає екологічним вимогам класу Євро-5.

Великотоннажні самоскиди HOWO Hohan N7G і A7 мають багато спільного, оскільки базуються на тому самому шасі. Hohan N7G може похвалитися потужнішим двигуном і 12-ступінчастою коробкою передач. Однак для нього недоступні автоматизована трансмісія та укорочена кабіна, що пропонуються для A7.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню